succemorsan.blogg.se

Försöker igen

Kategori: Allmänt, Vardag

Som vanligt så startar jag upp något och är supertaggad och sen tröttnar jag, den här gången var det bloggen. ;) 
Men provar igen! 

Mycket har hänt, jag har bland annat börjat plugga igen. Sjuksköterskeprogrammet är det som jag har hoppat på igen. Jag gjorde 1 år där tidigare och hoppade sedan av för 2 år sedan och började jobba. Skulle väl bara vara temporärt då men jag blev kvar. Dock är jag glad för det med tanke på att jag har fått arbetslivserfarenhet så det räcker och blir över. 
Jag har också varit tvungen att ta ett tungt beslut.. i slutet på september fick jag reda på att jag var gravid igen, oplanerat. jag visste direkt att det inte skulle fungera.. dels pga min medicin och att livssituationen helt enkelt inte har plats för ett till barn. Så otroligt hemskt men tyvärr så är det så.. 

Men nu fortsätter livet och min resa till att bli barnmorska har börjat igen och jag kunde inte vara mer förväntansfull!  
Kommentera inlägget här: