succemorsan.blogg.se

Dagen före bröllopsdagen

Kategori: Allmänt

Yes, imorgon smäller det!! Imorgon ska min allra bästa vän gifta sig! Jag ska vara brudtärna och toastmadame tillsammans med Peter som ska vara toastmaster. 
Den här veckan har i stort sett bara innehållit planering och fixande av lokalen för bröllopsfesten. 
Igår var jag och Sandra med alla fyra barn och ställde upp bord och stolar. Jisses säger jag bara haha! Men tjejerna var så duktiga och hade minidisco under tiden. ❤️ 
(null)

Den här klänningen ska jag ha på mig! 

Vivan har börjat rida på ridskola också, så himla duktig!! 
Jag är så stolt, hon har hunnit med 2 lektioner och rider redan helt själv. Håller tummarna att hon fortsätter tycka att det är roligt och att jag kan få bli en ponnymorsa. ;) hade varit drömmen då jag själv har tävlat med mina egna ponnyer när jag var liten. 
(null)

Inlägg om bröllopet kommer antagligen på söndag ;) 
Kommentera inlägget här: