succemorsan.blogg.se

Jobblivet som det ser ut nu

Kategori: Allmänt

Jag fortsätter med plugg till sjuksköterska, dock går det inte så bra som jag hade tänkt mig. Ska få lite städhjälp från skolan så får se om det flyter på bättre efter det. 

Jag ska eventuellt börja jobba som skötare på rättspsyk i säter och ska dit på måndag för en intervju och genomgång av verksamheten. Håller verkligen tummarna för det jobbet, hade varit riktigt spännande! 
Sen ska jag även börja jobba som säljare igen, på Säkra Larm. En kompis och fd kollega är gruppchef där och jag ska börja hjälpa till för att få lite skjuts på verksamheten. Ska på utbildning för det i Göteborg den 19-22 februari. Sen var det tydligen en kick-off direkt efter på fredagen till lördag. Men får se hur jag gör med den.. blir ju borta hemifrån i nästan en vecka och jag är helst borta så lite som möjligt från Jonas och barnen.. 
men behövde inte bestämma mig förens nästa vecka så får tänka på det tills dess. Hade varit kul och vara med men får se. 
(null)

Bild från möhippan förra helgen ;) 
Kommentera inlägget här: